så underbart

jag pratade nyss med Kim i två timmar på telefon.
det var så kul och helt underbart trevligt. tack♥

såg en tv show där Jude Law var med, en sån karl ska man ha. både snygg och britt.
eller idol-sebastian går också bra.

har haft ont i min arm i två dagar, snart tre. har typ sammandragningar i den, härligt. det krampar lagom skönt precis på överarmen.

jag är torr på ryggen och köpte en body lotion på 50% fett, den ska nog fungera:)
torr överallt, har tillochmed fått utslag av vårt tvättmedel. hurra

har skrivgt 3 sidor på psykologi hemtentan, och det var bara fråga ett. har en fråga kvar.. jag som tyckte att "arbetet ska vara mellan 3-6 sidor" lät som ett skämt. det var det tydligen inte.
imorgon ska jag ta tag i samhällsarbetet också.
samt fika med Kim.

gustav ringde imorse efter att jag fylleringt honom igår.
"jag har feber idag, men jag har vart sugen på att komma till dig hela dagen"
nu har jag bokat honom på fredag.

kim:
- jaaa men johan har ju en assnygg kompis! du vet han jag pratade om i somras, han är supersingel!
jag kan väl ge det ett försök;)


förörvigt har min helg bestått av en fredag hemma med feber, enmisslyckad fest igår och plugg + telefon idag.
- nej jag har inte ens gått ut på min balkong idag.

imorse väckte mamma mig klockan 9 och kom in med katten i famnen som kippade efter luft.
- KATTEN DÖR!
jag har nog aldirg blivgt så klar i huvudet som då, min lillagosemurre håller på att dö. mamma satt med henne i famnen i några minuter sedan gick det över, tydligen hade hon gjort så tidigare men mamma trode bara att hon satt något i halsen. mycket möjligt att hon gjorde det igen(klant katt) men nu mår hon bra.
men fan vad rädd jag vart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-18 @ 21:30:30
Postat av: eyeline

Hejsan!
Jag är inte sån som desperat försöker ge ut reklam till okända och oskyldiga bloggare, men jag gör´t ändå!:
Vad sägs som två gratisveckor i Thailand?! Allt du behöver göra är att skriva ett litet brev om dig själv (samt lämna ditt kontonummer så vi kan lemlästa dig senare om tio år) ^^
Ha en trevlig vecka nuuu!


naaw madde

2007-02-19 @ 08:47:12
Postat av: Maria

HAHAHAH elin! gahaha älskar parodin :D

lilla gnosebollmadde! :(

btw go for kims grabbs polare! give it a shot.
juste, vi kör baba på lovet ajt? meddela kim, robin och alla.
fosho

2007-02-19 @ 13:25:05
Postat av: Maria

haha vilken jäla biatch dröm förresten! :D
I would never ever, promise.
ee mja men vi kör baba iaf, och sen kanske vi borde pröva debaser.

2007-02-19 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback