abonemang+senario

jag går på stan och blir uppraggad av en kille på25 bast
- hej hej
- hej
- HEJ! vad ringer du med idag?
- conviq
- åh. kontant eller abonemang
ja ni förstår nog samtalet, hur som helst böjar vi fylla i mina uppgifter när halva pappret är i fyllt
- åh nej! nu skrevjag fel*river av pappret* du pratar för mycket
VA TACK FÖR DEN!
- ??
- nej inte så, äch det är lika bra du skriver i allt.
det visade sig iallfall att han tyckte jag var trevlig.
så går det när man är ensam på stan, skulle shoppa, blev inget, utom ett abonemang på conviq smart.


senario 1
- hej
- hejsan
- får jag bjuda dig på en kopp kaffe?
- hmm, ja varför inte?

senario 2
- hej
- hejhej
- får jag stå här med dig? mina vänner försvann
- visst
*senare*
- ingen vill dansa med mig!
- jag kan dansa med dig

senario 3
- hej
- hej
* ger en lapp med mitt nummer*

fråga:
vilket av dessa tre senarios har hänt på riktigt?



Kommentarer
Postat av: Anonym

2an

2007-03-08 @ 21:41:12
Postat av: ev

det är ju bra christian att du inte skriver vem du är:P

Postat av: eyeline

haha jag kör lätt på trean! ^^

2007-03-08 @ 22:24:14
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag gissar på 3an.. som jag sa tidigare på msn. haha sorry att jag blev så off..hade lite viktigare saker för mej;)

2007-03-08 @ 22:56:33
Postat av: Maria

haha men 2an, peter ju! haha skönpeter I miss him.
jomen jag har för mig att jag frågade dig om du kunde säga det.
aja jag menade inget illa iallafall, jag trodde inte jag var så viktig eftersom jag inte känner honom så bra och att han inte hade tänkt bjuda mig.

2007-03-09 @ 11:00:47
URL: http://riphertoshreds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback