fredag + lördag

fredag
jag, kim, johan, ivan och liljan var på norrport och sjöng karaoke, det var kul fram tills när jag skulle sjunga. jag tappade bort mig och fick skämmas, även om jag fick stående ovationer från mitt bort.
kim, johan och liljan(eller johan var nog rätt ovetande bara hängde på) smed en plan att jag och ivan skulle åka hem till ivan på tumanhand. deras plan var:
kim: johan har du cigg?
johan: japp, här
kim: tack, liljan ska inte du också ha en?
liljan: jovisst, tack
de reser sig med sina cigg och går ut
deras plan fungerade inte, men det var kul som fan!

lördag
robin fyllde ju 20 och det var fest. jag åkte dit så jag var där klockan sju och möttes av en robin som var lätt uppretad på grund av att vissa människor inte hörde av sig när dom inte kunde komma.
robin: ja dom kan ju inte räkna med att bli bjudna igen.
det var en mysig fest, av 20 hade jag träffat 15 innan, av 15 hade jag vänskapsrelation med 10.
vi åt bakpotatis med skagenröra och massa godis. vi drack lite, johan drack mycket, han och igelkotten(tror han hette patrik) var dom som var närmast golvet så att säga.
paketöppning, robin fick en ost av mig (det finns en liten anekdot varför han fick den)
osten var en hitt!
haha david berättad eom när han var i indien(han hade vart där i 8 månader)
han berättade en liten skojig historia
kim: men david berätta en liten anekdot från din resa
david: tjaa men det kan jag väll göra *tänka*
en kvart senare hade hela festen hört om hur han blivigt erbjuden att ha sex med en rätt grotesk indier.
david måste haft minne som en elefant
evelina: hej, evelina*ta i hand*
david: hejhej, vi har träffats, typ för... två år sen.
hjälp vadå någon har koll.
jaja vi kom mycket bra överrens om jag får säga det själv. eller som liljan skulle sagt:
"erdorfin befriande"
johan var på mig halva kvällen med prat om danny
johan: jag tror han är absolut rätt för dig!
evelina: hur så?
johan: hööö, jag vet inte! men han är snygg
det var ju bra att folk tycker jag är ytlig. sedan när johan fick i sig för mycket att dricka blev han lite för intim om dannys privata delar.
hur ser danny ut då?
han är lång, brunt lockigt hår, lite skäggstubb, nyss fyllt 18 och sedan vet jag inte mer. johan och kim kan ju få sätta upp osspå en blind date omdom vill. verkar som johan tror att det är hans kall att få mig att möta danny.

på buss 691
kille: hej, vad tycker du om buss resan från danderyd till hägernäs?
jag: rätt lugn tycker jag nog
kille: jag måste påstå att jag tycker den är ångest framkallande, den tar så lång tid
efter en stund
kille: jag äter på en morot
han var faktiskt trevlig, kul att prata med någon med tanke på att jag hade åkt ensam från robin i en timme redan, så de sista 20 minuterna behövde jag sällskap.

nu ska vi bara se vilken dag jag vågar höra av mig till david
eller vilken dag jag får träffa danny

sammanfattning
helgen var bra!


Kommentarer
Postat av: Maria

heej hade du indisk sjal runt huvudet?
jag hade verkligen velat komma men jag orkade inte dricka, åka långt bort, vara bakis och sådär.. har massa plugg som jag har fått gjort idag och så.
vad bra att ni hade kul iallafall =)

2007-03-04 @ 21:06:20
Postat av: Maria

och juste, nu haru ju två grabbs att raggish på ;P

2007-03-04 @ 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback