fredag + lördag

fredag:
jag och berzan går halva norrort för att komma till treat.
vi dricker varsin öl, + en till. dvs 2 öl. elin blir packad och en tjej tänker SNO min plats. jag hade god lust att armbåga henne i ansiktet!
"sitter någon här?"
 eeh nej det ligger bara en jacka och en väska där, men det är nog ingens.

vi drar vidare till bacci = vi var för unga
vi drar till viper room, hurra!
där dansar vi oss svetiiga tills tove dyker upp med två vänner plus en grek.
jag dansar med en kille som ser bra ut. han börjar prata efter ett tag
"vad hätr duh? mit namn er Igor"
hjälp! jag raggade upp en ryss/polack! jag flydde fält och tove föste ihop med en kille som hette eller heter han är ju inte död eller så, oscar. han var as trevlig
- jag blir avundsjuk när du dansar med andra*blink*
- jag blir avundsjuk på att du blir avundsjuk
?? egentligen, men jag tyckte det var sweet.
vi bytte nummer och jag fick en puss på kinden, sötnos! men jag minns inte ritkigt hur han såg ut.
- ser han inte ut som fotografen?
- neeej, inte alls.
tur är väl det.

lördag:
mamma och jag tar en uppfriskande promenad till täby centrum för att köpa lite nödvändigheter.
jag möter samira i centrums om säjer afrika saker som projektarbete. mys!
mamma:
- har du gnidigt dig i ögonen?
nej jag är bara bakis. vad bra att jag såg ut som jag var hög som en palm.

melodifestivalen då?
jag skulle inte banga på måns eller sebastian. så snygga,
sebasitan för han är diva!
måns för han är så charmerande.
så freddi:
-du är inte ensam om att gilla idol killar!
 och ja, jag hejjade på the ark, jag ringde tillochmed och röstade*nöjd*

svar på senarios.
nummer 2 var rätt!



Kommentarer
Postat av: fred

idolkillarna <3

2007-03-11 @ 10:56:02
Postat av: fred

det skulle så klart vara ett hjärta också :)

2007-03-11 @ 10:56:22
Postat av: Maria

mm jag skrev till honom och sa förlåt ändå. men visste du att det skulle vara middag och allt? jag trodde det bara skulle vara fest.
nä alltså de växer inte men "beläggningen" utvecklas=fräshi. imponerad över att elias vågar pussa mig haha (jag skulle inte våga pussa mig för min hals är så jävla äcklig). men jag mår in-te bra alltså, jag är drogad av smärtstillande dygnet runt. men det är skönt att få vara hemma iallafall. plus att man kan bara ha det en gång i livet.
men hureremere då? du verkar må bättre nu :) när jag blir frisk så går vi ut förfan. min studentskiva är ju snart också :DD

Postat av: Maria

btw så ser måns och sebastian jävligt dryga ut. jamenar de är inte ens så snygga. heter man mick jagger däremot så kan man vara dryg och få det se ut som sexappeal, love that.

2007-03-11 @ 19:28:50
Postat av: eyeline

Hur kan du glömma att skriva att vi satt en halvmeter från Anastasios Soulis?!

2007-03-11 @ 21:28:09
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: Maria

nä han är ju ashet. citerar din mummi "det är inget fel på mick jagger" haha.
jag kommer nog inte kunna gå ut på ett tag. jag mår verkligen förjävligt, testade positivt på körtelfeber idag. lär inte vara frisk på lördag :( sen måste jag ta det lungt i flera veckor efter att symptomen har försvunnit.

2007-03-12 @ 15:15:31
Postat av: Maria

evii jag pallaar inte meer hjälp mig. jag vaknar varje natt vid 2 och är vaken i 1-2 timmar innan jag somnar igen :( sen vaknar jag vid halv 8 igen och kan inte somna om. jag mår pissdåligt hjälp mig :'(
eller just nu mår jag förhållandesvis bra för jag är hög på smärtstillande.
det är vår och jag kan inte gå ut och ta en promenad ens! :((

2007-03-13 @ 10:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback