fredag morgon + the sounds

haha morgon who am i kidding, klockan är 2 och jag vaknade för en timme sen.
har pysslat lite mera på mitt rum, skulle sätta upp två hyllor.
det slutade med att jag fick ta ner dom igen och lämnade 4 fula hål i väggen efter spikarna. don´t do that alone, ska vänta på att mamma ska komma hem och hjälpa. medans jag väntar fyller jag hålen med papperstussar så de inte syns.

lyssnar på the sounds, det var as länge sen jag gjorde det, typ hultsfred 06  senast.

hår problem halvt löst, jag ska gömma det i sjalar. perfekt! börjar från och med idag.

till elin
bara för att du skickar 13 lika dana medelanden!
bara för att du är asgo och kommer med mysiga tjej ideér.
bara för att du stannar hemma och pluggar istället för att gå med ut

till maria
bara du blev portat på babasonic
bara för du alltid får mig att skratta
bara för att alltid blir stolt över personer när dom gör något bra

till kim
bara för du inte läser det här
bara för du är heltokig
bara för du är bäst på att få folk att öppna sig

ikväll fyller kims pojkväns kompis Liljan 18, vi ska fira honom på någon liten bar på odenplan. danny kommer vara där, tyvärr har jag gjort bort mig med honom redan. så kims förslag var att presentera mig som någon annan.
"välj något ballt namn, nu när du får välja fritt"
ja vi får väl se hur dte blirmed den saken, ska bli kul att träffa johan. (kims pojkvän)

Kommentarer
Postat av: eyeline

hihi min dator fick lite fnatt minsann ^^

haha jamen sockerkakssmet och fiskinälvor! yuuummie!
(nej jag menade sprit såklart :P)

nu ska jag fortsätta plugga C:
du ska ut ikväll va? så vi kan ju höras om imorgon :)
puss

2007-03-02 @ 16:19:35
Postat av: Maria

aaww darlin!
bara för att DU får mig att skratta!
bara för att du blir portad från allhuset HAHAH!
ROCKSTAR BABY YEAH ;P

2007-03-04 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback