igår + idag

igår var jag och fikade med kim
det var super mysigt!

nu har bilden från viper room hamnat offentligt på internet, och nu även i min blogg.
p? viper
toves två vänner, tove med lökring under armen, elin, jag(jag vet jag ska aldrig ha den där frisyrenigen) och oscar.

jag drömde konstigaste drömmen natten till igår.
jag åkte båt med peter, en liten roddbåt, det hände lite intima saker i den sen rodde vi in till land och han sa. "jag går upp till stugan så länge". vi var på hans landställe eller något.
samtidgt som peter gick till stugan gick jag på toan, som var ett utedass. i toan ligger min favorit BH och är helt ner bajsad!!!! jag blev helt i jätte ledsen och plockade upp den. sen gick jag till stugan och knackade på rutan till dörren för den var låst. peter kommer till fönstret ochsäger "du får inte komma in med den där" och pekar på den bajsiga BHn jag håller viftandes i luften.
SLUT
frågade anneli vad hon trodde om den, sedan berättade jag bakgrunden om pter. fick ett bra svar! smart anneli!


 här är peter för den som undrar. saknar den knasbollen ibland.

gustav ringde nyss, intressant.
aja han bad om ursäkt och erkännde att han betett sig dålig, så ursäkten blev godtagen.
nu får vi se när han känner för att ta tillbaka sin tröja, den börjar bli dammig.

hade extramatte med erik idag, jag lärde mig kanske, inget.
sen vann jag "de männskliga rättigheterna" i fickformat, eller som christian sa "i fitt format"
- ja boken var så liten att man kunde löra upp den där.
vann för bästa argumantation i klassen. eller som sanna sa
"du vann för alla andra var dåliga"
den tackar vi för:)

Kommentarer
Postat av: eyeline

åh gud vilken fruktansvärt hemsk bild. jag dör

2007-03-16 @ 08:37:14
Postat av: Smiran

Du vann för att din motivering till varför du skulle vinna var: "jag har tävlat på socmopolitans hemsida varje dag i fyra år och aldrig vunnit ett jävla skit" haha. klockrent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback