lovdagar

men usch så tråkigt jaghar
provade på att träna lite i mitt vardagsrum, budgetgym typ. jag blev trött efter 5 minuter och insåg att jag alltid kommer ha dålig kondis och dö i förtid av en fettpropp eller något annat äckligt.

jag och peter hördesvid för två dagar sen, han lovade att komma på påsklovet och ta hand om mig*nöjd*
vad ska man göra tills dess.
jag provade:
att gå och fika ensam i hopp om att någon het kille också skulle göra det. tyvärr förblev jag ensam.

såg min drömmars man i motgående rulltrappa igår.
elin:
"men varför sa du det inte till honom?"
"men..."
"hej jag tror du är mannen i mitt liv, ska i fika?"
ja varför gjorde jag inte det? jag tänkte tillochmed på det. jag är dömd till att leva ensam!

imorgon ska jag söka jobb. mamma ska kopiera upp mitt CV i tusen exemplar så vi får väl se vad som händer.

tänkte på hur ocool jag är.
image33
tur att jag var indierock ´n roll när jag var liten!

jag har rätt höga krav på min blivande karl.
fy skäms! ta det som bjuds för fan! annars förblir du ensam.
sa till mamma igår.
- han ska vara mogen, du vet så han vet vadhan vill, inte vela och så. han får gärna vara runt 22. ha egen lägenhet, plugga eller ha jobb eller båda. jag ska känna mig trygg med honom samtidigt som vi har kul ihop.
saker jag inte sa till mamma.
- han ska vara otroligt mysig och ta hand om mig, samtidigt som jag ska få ta hand om honom och skämma bort honom för jag är så kär i honom. han ska tycka jag är den vackraste kvinna och jag ska tycka han är den vackraste mannen. vårt sexliv ska vara kreativt och vi ska lyssna till bådas vilja och ingen av oss ska känna sig otrygg. vi ska vara spontana och ge varran små saker oavsett om det är fysiska tjänster eller bara en blomma på en tisdag. och han ska komma ihåg vilket datum vi blev tillsammans.

jag skulle kunna hålla på och pladdra i hundra år hur mitt drömförhållande ska se ut.
det är mer troligt att jag får en meteorit i skallen än att jag hittar honom inom en snar framtid, eller överhuvudtaget.

jag och rod stewart har en skön måndag i vardagsrummet!(nej jag har inte döpt om min katt utan jag lyssnar på en skiva)
nu ska jag skriva kafta novell bajs skiten och hoppas på att få ett G.

hurra för rod stewart, min ickeexisterande pojkvän och min katt som är med mig när jag känner mig ensam.
och hurra för min mamma♥




jag skrev en sida på kafka saken, sen åt jag en blodapelsin.

sen hittade jag mitt gammla hopprep, snokade reda på mando diaos första skiva och hoppade i 20 min. hurtigt som fan, nu är jag helt slut.

Kommentarer
Postat av: ev

är det bara jag eller blir min blogg mindre och mindre läsvärd för varje gång jag skirver i den?

Postat av: eyeline

hurraaa för maddäää! C:

2007-03-20 @ 08:40:59
URL: http://kitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback