men snälla

ge mig en smäll så jag blir frisk.
jag har följande jobbiga symptom:
illamående
ont i huvudet
suddiga ögon
ständigt törstig
svullen i magen
hjärtklappning

vad kan det vara?
1. vanlig förkylning
2. bulle i ugnen
3. diabetes

imorgon blire party.
jag och eli ska käka på nivå 22 och öla. därefter ska vi till allhuset och dansa med alla universitetsungdommar.
(maria får hänka om hon vill,men vi kommer inte gå till CN)kan bli kul om jag blir frisk nån gång, har mått så här i någon vecka nu.
19 på måndag, känns bra. då kan man börja hänga på söderkällaren igen:)
måste ringa min morbror och säga att han ska komma på min student också.
men först!
ska jag:
skriva engelska uppgift
gå hem och kräkas lite
åka till ungdommsmottagninngen
motionera i mina nya lysvita löparskor
sen ska jag dricka vaniljte(rött så klart)

Kommentarer
Postat av: Maria

klart man kommer in, det gör man alltid om man är motiverad.
men det blir bra =)
då får jag bestämma vart vi ska på min födelsedag mohaha ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback