onsdag + en massa gnäll

igår var jagpå ungdomsmottagningen två gånger på4 timmar.
nu vet inte bara den ena vem jag är utan båda.
"hej, det är du som är evelina? som var här imorse?"
"hej,*tar i hand* vi har träffats förut"
så ska jag tillbaka dit på torsdag igen, bra att det är gratis, annars borde jag få någon rabbat för jag är där så ofta.

jag har ett utslaghelvere i ansiktet
mitt hår ser förjävligt ut ochjag vill bara hugga huvudet av mig
sen känner jag mig ful också
och PÅ det känne jag mig ensam
"i´m not alone, just lonley"

vi var på babasonic igår, det var kul. men jag kände mig ful ungefär hela tiden. pga mitt utslag i ansiktet och på grund av mitt hår som bara hemskt.
när jag gick i täby centrumigår kollade folk snett på mig, eller snararepå mitt hår. det ÄR verkligen fult. det värsta är att jag får leva med det i all evighet.
jag, kim och robin drarvarsin öl på viking bar, maria står i kön, vet inte varför hon inte hänka med oss.
hursomhelt när vi kommer tillbaka ser jag att maria inte är ensam.
jag säger
"men va, vad gör du här?"
gissa till vem, jo gustav. han är tamefan överallt. vi sa inget till varandra. vi flinade åt varran typ en gång sen inget mer. han pratade verklugen  inte med mig igår! gud, tänkte inte på det igår. men fy vad otrevligt!
kims två kompisar sa inne på toan "han i randig tröja, ja hanmed lite brunt hår. han är ju ASHET"
ja de syftade på gustav. vad kul att alla vill åt mitt ex, kim tyckte också han såg bra ut igår. det tyckte jag med. han ser alltid bra ut i mina ögon, men varför är han så jävla svinig?
han och hans kompis satt med oss och drack en HALV öl var sen gick dom utan att säga något. de var borta i 20 min sen drack jag och kim deras öl.
(jag skickade ett sms till honom och undrade vart han gick, jag fick inget svar. vad jag är tragisk)

maria blev rockstar igår, hon blev portad. hon gick ut sen fick hon inte komma in igen.

jag och robin stod och väntade på kim utanför toaletterna(de hade bara två igång så kön var över hela stället) det kom fram en snubbe och pratade med oss, eller han pratade med robin. sen gick vi, samtidigt som vi berättade för kim hur killen hade raggat på robin.
senare under kvällen dyker snubben upp igen,
"är du ensam"
"nej *pekar på kimoch robin som är någon meter bort* robin är där borta om du letade efter honom"
"*pfft* nejnej, inget sånt nu. jag vill bara säga, vad cool du är i håret! rätt snygg klänning också."
"tack?"
"jag tycker du är cool, ska vi dansa"
jag tackade nej och berättade för robin att killen tydligen inte var gay.(nej han var inte snygg heller)

jag fick ett nummer till danny, killen som pratar om. vi smsade lite till honom(eller jag gjorde) han dök inte upp. nu är planen att jag ska få träffa honom när de ska fira någon polare som fyller 18 på fredag.

mina tre närmaste vänner har alla pojkvän nu, det känns jobbigt. ända singeln och det ÄR verkligeninte kul. jag gnäller som fan nu men du som läser kan faktiskt sluta om du inte tycker det är intressant.
jag vill verkligen inte leva ensam. usch. jag vill också ha någon att åka hem till efter en kväll ute, ha någonatt hångla med på gatan, veta att manhar någon som tänker på en.
"man klarar sig faktiskt utan killar evi"
vissa kanske gör det, men inte jag. den senaste månaden har jag verkligen kännt mig så, jagvet inte. menjaghar inte sett på mig själv som jag brukar. framförallt i det här håret, då kan nog vem som helst känna sig ful.

jag kanske bara helt nkelt ska stänga in mig i ett halvår och komma ut när mit hår blivigt långt igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan, vet hur de kan vara, hittade på på blogg om du kanske undrade, läste runt lite. !!
Du kanske skulle kunna hjälpa mig med min sida .. jag fattar ingentning.. alla bakrunder är så himmla tråkiga !!.
kram

Postat av: Maria

btw stalkern började stamma och grejer haha jag typ näääe jag orkar inte. han bjöd på öl också och bara "jomen vi sågs ju på ace" haha ba "jahaa vaahaha gjorde vi?"

you don't have to feel lonely
jag tror att du bara måste våga ge dig ut på banan igen, även om det är svårt. :) men gustav förstörde det igår eftersom han kom dit och då började du tänka på honom istället.
alltså, det tar ju lång tid att bygga upp ett förhållande men man måste börja nånstans. börja med att träffa grabbar och sen kanske det är nån av dem som du tycker om :) och jämför inte med gustav, ge dem en chans =)

2007-03-01 @ 14:02:42
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-01 @ 23:40:34
URL: http://www.kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-01 @ 23:41:11
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-01 @ 23:42:53
URL: http://www.kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:47:11
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:48:39
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:50:04
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:50:23
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:50:40
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:51:36
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:55:09
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:55:29
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: eyeline

jag tycker det är bra att du börjar inse att gustav är svinig. sen är det bara jobbigt om han går runt och är snygg hela tiden. (nita honom)
jag tror jag ska vara ensam hemma nästan hela helgen. iallafall lördagkväll (90% garanterat)
vad sägs om en tjejkväll?
Typ sockerkakssmet och rom? C: mohah
och andra chansen i melodifestivalen såklart! :D

vem är förresten den tredje tjejen med pojkvän?
(räknar med Kim och Maria)

pusspusspuss

(nu lackar jag gärnet på min syrra igen. sitter i mitt rum o morrar. ringer dig imorgon)

2007-03-02 @ 00:55:41
URL: http://kitee.blogg.se
Postat av: Maria

haha nej men gud inte gay-snubben. haha verkligen inte det menade jag inte ;P
äsh men det växer ju ut snart ändå. han kanske hade tjej who knows?
men det är bra snart träffar du nån, promise ;)

2007-03-02 @ 10:41:17
Postat av: eyeline

hahaha SHIT min dator lackade och skickade samma meddelande typ tretton gånger?

hahaha amagad

2007-03-02 @ 13:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback