take it away!

beatles text typ:
I say : he
you say : llo
you say : why?
I say: I don´t know

you say: godbye
and I say: hello
hello hello

haha citat av en kille på bussen
" ja men jag tänkte stå och hänga hos dig"
HAHA
visst man kan hänga hos någon, men att stå upp hela kvällen är väl att ta i?


var ute med johan, kim och love i fredags.
jag tänkte föra lite hemma och drack en halv flaska vin
vi går grottan där johan känner isg rikoch bjuder på öl. vilket han gör hela kvällen vilket blev ungefär 5 öl till mig
jag blev full som ett badkar och
TADAAAAAAAAM
jag rökte tre jävla cigg och snusade!(nicokick någon??)
elin blev mammig och tänkte börja predika om hur farligt det var.
du får du hålla koll på mig! (men vad gott det var)
hela lördagen var jag bakis! och orkade inte röra mig, kollade på bingo royal! det var urkul som vanligt och jag vill också vinna 80 kilo kaffe latte! gick en promenad med mammi också
söndag var jag sjukoch sov onödigt länge, för att sedan gå en promis med mammi igen och sedan fika med elin i stan. sen vill jag bara säga :
- elin du är allt en fegis:P

nästa helg blire party igen då en annan firar sin dag(jag)
planen är debaser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback