torsdag + men herregud

det var himlans vad folk ska fylla år.

imorgon fyller johan 18, blir ut gång till nivå 22 därefter debaser.
på lördag fyller elin L år och det blir utång till okänt ort än så länge.(jag är sugen på ace)
2 april fyller jag år(det är bara en vecka och 3 dagar dit)
10 fyller gustav 20 (jag borde nog skicka ett sms iallafall, eller NEJ, bara om han kommer ihåg min F-dag)
sen är det studentskivor på gång. ojoj, mycket pengar som går åt ändå.

sökte ju jobb, det gick bra. alla var super trevliga!

jag har ett hatobjekt
susanne nilsson, lärare i min skola. ursäkta mig men du vehöver ju inte visa att du ogillar mig.
gör hon det engång till tänker jag konfrontera henne!

jossan rotade upp gammalt sommarminne som jag strax ska titta på. ja så klart det är våran Ok Go dans vi arbetade med i en vecka i sommras. underbart! is ommar blire den andra låten eller?;)

mitt projektarbete kommer ta längre tid än vad jag trodde. sen tror jag per blev lite trött på mig idag när jag bad om hjälp hela tiden.
till slut fick jag
- peeer kan du hjälpa mig..?
- hm... nää jag är faktiskt lite upptagen just nu.
där fick jag! och nej jag klarade mig inte själv så jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. får prova fråga imorgon igen*nöjd*



altså herregud
såg precis på du är vad du äter på trean.
jag tror anneli har mer inflytande på mig än vad jag tror

läkaren sa till tjejen:
- om du blir fetare kommer du inte kunna få barn
läkaren säger till mannen:
- om du blir fetare kommer ditt kolesterol att öka vilket leder till att du kan dö.

slutsatts:
det värsta som kan hända en kvinna är att hon inte kan föda barn
det värsta som kan hända mannen är att han dör

är det bara jag eller blir fler irriterade?

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, jag tror fan inte jag minns hela....:/ ska kolla o öva upp mig igen.
aa det va kuul när vi gjorde den utan för tegel. tror dock att andra dansen kan få lite mindre problem. känns som att skador kan vara rätt lätt att få p å rullbanden haha. plus, va fan ska vi få 4 rullband ifrån.

2007-03-22 @ 18:45:48
Postat av: eyeline

haha jag minns lätt hela!
(älska när vi gjorde den utanför tegel jossan! haha!)

kan vi inte ta treadmillsen från friskis...? =)
mitt i natten smyger vi dit, det är väl ingen som märker nåt:P

2007-03-22 @ 19:36:34
Postat av: Josefin

Haha nej det kan vi inte ta! för det första, man måste ha fyra brevid varanndra på rad = får inte plats. plus att jag inte vill riskera få sparken direkt. ni får hitta några egna rullband, så det såååå;D

2007-03-22 @ 23:36:14
Postat av: prax

ja asså lärare kan gå en på nerverna!

Postat av: Josefin

det va till elin i din blogg:P haha

2007-03-23 @ 19:49:07
Postat av: Maria

det är fler än 4 rullband, 6 tror jag.

2007-03-25 @ 15:46:41
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: Maria

haha jag är faktiskt inte jämt med elias :)
var med lotte i hennes nya lägenhet och hade massa skoj :P
fehst nästa lördag! och sen fehst på påsklovet you know ;)

2007-03-25 @ 15:52:09
Postat av: ev

HAHA vafan har min blogg blivigt nått skags nytt PA här eller;)

2007-03-25 @ 20:18:39
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback