& 1000 tyskar

onsdagens kaosutgång.
jag och maria börjar kvällen på 4 sojakorvar med ketchup sedan går vi över till våran godispåse som kostarde 46.50.

på bussen möter vi pelle och jonas som ska på skiva i stan.
av någon anledning kommer vi in på att föda barnochjag klämmer ut.
"ja men om man föder tio barn lär man vara så öppnad att man kan sticka in huvudet där nere"
jonas och pelle började rodna och maria poänterade att vi faktiskt druckigt lite innan vi gick hemmifrån

på mariatorget upptäcker vi att klockan bara är nio, hurra 1 timme att fördriva.
vi går till vikingbar och drar en öl. där sammanstrålar vi med några vänner till oss och sedan får maria syn på en klocka.
"vi måste svepa nu om vi ska hinna ställa oss i kön, den är ju halv nu"
det vcar ju bra maria, 5 tjejer som svept sin öl för att stå ute och frysa med ölmagar i en halvtimme.

efter ens tudn anländer ett heltbusslast med människor.
det är TYSKAR, dom ska också på babasonic.
en av dom hette lucas och pratade otroligt mycket med oss. hans vän ville också vara med och vips var det 10 tyska killar runt oss och ville lära sig fula ord på svenska.
två av tyskarna kunde tala lite svenska och attackerade mig genom att säga
"du er vakker" ungefär 19 gånger.
under hela kvällen dök de där tyskarna upp, de rövade bort maria på dansgolvet och mosade henne.

jag får en gratis drink:
"hej två goda drinkar"
"tre?"
"okej tre"
omg jag fick en pina colada.
tyvärr var han knäpp och när han hälsade på maria sa han"jag har en hudsjukdom som inte smittar"
cp?

vi dansar och maria ramlar omkull lagom till håkans ramlar låt, jag råkade titta allt för länge på n kille osm plötsligt hälsadepå mig och sa "JANNE".
efter det kollade han in mig i typ 20 min på dansgolvet, så ville maria ut och röka.
1000 tyskar, en kille med hudsjukdom och en janne.

kvällen avslutades med en vegorulle av världens gulligatse kille som varhur snäll somhelst.
"här står du och äte glass"
""mja dte gör jag"

Kommentarer
Postat av: eyeline

..... och en janne!

haha ^^ hoppas ni hade roligt igår, ledsen att jag inte kunde följa med!

Postat av: smaran

det händer bara dig :)

2007-05-10 @ 21:08:38
URL: http://smiran.blogg.se
Postat av: mria

HAHAHAHAH!!
jag ramlar ALLTID till håkans ramlar! det är så ironiskt! haha fyfan han med hudsjukdomen var ju det äckligaste. dessutom vad gjorde han där han var ju brat?? haha. shysst med drinkarna äväpävä den var ju smarrish :P
haha de där tyskarna alltså verzta läskiga.
jag var helt salig över den där veggorullen idag <3 typ tjatat om det hela tiden, den vare bästa. "och sen åt vi veggorulle och den var så jävla god.....den där veggorullen var asgod....jag gillade verkligen den där veggorullen" hahah. han var worsta sweet veggorullen-snubben :P

2007-05-10 @ 21:22:09
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: Anonym

awh det fick inte plats aja men här är resten:
jag var helt salig över den där veggorullen idag typ tjatat om det hela tiden, den vare bästa. "och sen åt vi veggorulle och den var så jävla god.....den där veggorullen var asgod....jag gillade verkligen den där veggorullen" hahah. han var worsta sweet veggorullen-snubben :P

2007-05-10 @ 21:22:46
Postat av: Maria

vi måste keka flera veggorullar mahagaheh <3
ush jag tyckte han var jätteäcklig, ofta man säger "hej jag har en hudsjukdom"!! ba "ååå haru va sexigt" han var typ goldmember hahah "oh it'sch a keepah" hahahah. du har sett den va? han som käkar sina hudflagor :SS

2007-05-11 @ 16:24:21
Postat av: mriahsau

din blogg funkar inte!!!!!!!!!!!det bara försvinner!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
aja skulle skriva att han var typ goldmember "it'sch a keepah" han som kekar sina hudflagor duvet :SS

2007-05-11 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback