bad ass

igår var eurovision.
jag tänker bara säga en sak:
jag ska sluta titta!

favoriter utan ordning var:
sverige (såklart!)
england (we´re flyyying the flag for yooou)
ryssland (my bad-ass spining for you)
tyskland(han fick tyska att låta vackert, jag gillar jazz)
frankrike (såg någon han med hunden på axeln?)

idag skickade jag ut mina inbjudningar till min studentmottagning
känns kul, hoppas alla kommer.
elin och freddi, ni får självklart komma men jag har mina aningar om att ni har egna mottagningar att ta hand om.

så ser veckan ut:
måndag - skola, dela ut CV i täby centrum, färga en vit tunika till beigh med Te
tisdag - ledig, komma på outfit till 70tals skivan. elin skulle vi till stan?
onsdag - omprov i matte(JAG ÄR SÅ JÄVLA REDO!! bring it on henke!) sen är det ju 6års kalas på baba sonic.
torsdag - ut och springa kanske? ledig här med. sen åker jag till mikael för lite avslappning
fredag - ledig, börjar bli tårkigt nu. jag tror jag sover hela dagen.
lördag - vill inte vara ledig mera, rastlös apa
söndag - lika bra att vänja sig om två veckor är jag arbetslös och bor hemma. TJOHO

åt förövrigt en halv ananas idag. smarr

Kommentarer
Postat av: orolig

Färga en tunika med te, är det verkligen en bra ide!?!?!?

Postat av: eyeline

vi siktar på stan en snabbis! sen måste jag tillbaka till skolan och TOKPLUGGA!

haha hem till micke för lite "avslappning"
är det så ni kallar det?
intressant...

rastlös apa. haha inte jag iaf C: familjen från USA ringde idag - jag ska till San Francisco! :D

2007-05-13 @ 22:39:19
URL: http://kitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback