en puss hit eller dit

igår kväll var kul! elin har alltid med sig smuggelsprit in på viper, den här gången i en antioxidantpillerburk.
hanna och johanna var robin i batman och robin
micke och petter hade plastmasker, jag vet inte vilka dom var
jag, maria och elin körde på hotpants och helgalet hår(hade samma fisyr imorse som jag hade igår kväll, hur mycket sprej var det där i egentligen?)
freddi och jossan var lika dana fast tvärtom

vakten som hade hand om jackorna raggade på elin och sa nått i stil med "du förljer med mig hem sen"
pussade på igår:
petter
churre
linus
elin?(tror jag)
fick pussar tillbaka av:
churre(på kinden)

fast jagoch linus fick ju till det lite ändå;)
borde jag tacka churre för han la sig i?

vaknade imorse och såg att jag hade grön färg på baksidan av båda min axlar, jag var ju inte ens i närheten av peder eller moll!!! hur kunde jag bli grön?(ni som var på skivan vet att alla typ var gröna som rört dom)


idag var jag på jobbinterjuv, kul!
på tisdag ska jag på yttligare en. KUL
ehm, om nån timme åker jag till mikael, också kul.
vaxade benen idag, inte kul. nu är dom röda och svider. plus att typ allt hår fortfarande är kvar. skit grej

Kommentarer
Postat av: eyeline

det är ju inte klokt vad jag är fyndig som häller i sprit i en pillerburk! det är nästan så jag blir lite stolt över mig själv ^^ tihi. andré halsade ju rent ur päckelburken. "WHISKEY?? GE MIG!"
jag tror nog att det gröna kommer från mig. Moll den jäkeln gick ju runt o kleta av sig på mig hela kvällen. bläsch. aja, man får väl vara tacksam för att det inte var Peder ;)
påminn mig om att jag ska ringa ikväll och fråga hur arbetsintervjun gick! :D puuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback