haha herregud

onsdag:

alla jag känner tokpluggade in i det sista för att hinna med deadline

elin och jag lirar brännboll med killarna i hennes klass mot våra lärarre.
staffan tar av sig tröjan och står i shorts. "ta på dig tröjan igen" mumlar elin medans jag mumlar "jag blir bländad"

på kvällen ringer jag sara, vi cyklar till täby centrum och hyr en amerikansk highschool komedi. vi kollar på denmed hennes lillebror som blivgt mycket större än jag minns honom.
efter filmen är klockan typ 1 och vi sätter oss på hennes glasveranda och pratar om allt tillsammansmed hennes papejoga som var stört söt som satt på mitt huvud och pep då och då.

det visade sig att världen är så otroligt liten.
"herre gud vad heter han i efternamn evii, jag gick i samma lågstadie som honom, mikael?"

jag pratade med mikael idag "sara, sara ekman? ja det gick en sara, kan kolla i katalogen. Jo här är hon ju, vad läskigt"

vad är oddsen?
ikväll ska jag hem till mikael för att kolla in sara som 7 åring, jag ska städa lite, duchsa, och ringa till sara och säga att det var samma mikael som hon trode.

Kommentarer
Postat av: Mria

haha wow världen är ju sjukt liten!
coolt :o

Postat av: Sitahatarn

Ush . hatar papegojan så sjukt mycket! ENDAST och jag menar då ENDAST för att papegojan hatar mig MER!

2007-05-17 @ 21:20:05
URL: http://smiran.blogg.se
Postat av: eyeline

uuuuh staffan utan tröja är ju faktisk en syn som vilken människa som helst bör slippa se.
det borde fan bli en mänsklig rättighet

2007-05-18 @ 13:49:40
URL: http://kitee,blogg.se
Postat av: Maria

haha men det är ju kul ju!
typ "haha jag har haft din man innan dig" :D
(du vet säkert vem jag syftar på haha)
nämen det är bara lite kul :P

2007-05-18 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback