hästapa

- ja hans tjej var heltokig, åkte hem till honom mitt i natten och ville prata. tvingade sin mamma att köra henne. MITT I NATTEN!
- men hjälp, henne vill jaginte träffa, hur ser hon ut så jag vet?
- hon ser typ ut som en häst och en apa*gör en grimas*
- hästapa?
- du kan vara apa?

TYSKAR!!!!♥
här kommer bilderna på de älskade tyskarna från baban.
image45image46
bild1, 2 tyskar bild2, emelie, lucas och the OGGMASTER!(haha elin haha)
synd att det inte fanns bild på, den lilla med glasögon och den lilla med trollhår

såg på "ätligen fredag" eller vad det heter på tvåan, en kille som kallar sig juvelen sjöng någon låt.
den var rätt bra, men är dtebara ags o tänker på pungkula när någon säger juvelen.
han menar nog"jag är en juvel"
jag tänkte "vadå har han bara en pungkula"

Kommentarer
Postat av: maria

venne det var nån blond brud med jätteplockade ögonbryn. ba "ush.." det vare enda jag tänkte.
nemen det är inte lika kul att gå ut längre, jag börjar väl växa upp eller nåt I dunno :/

Postat av: eyeline

hahahaha OGGY OGGY OGGY - oink oink oink!
(OGGMONSTER!)

2007-05-26 @ 01:36:52
Postat av: Maria

alltså jag har inte hajat det här med att göra hjärtan i sin blogg.. hur gör man?

2007-05-27 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback