helt ointressant, men vafan?

hittade låtar med cuttle bruisers på datorn i en mapp.
den enda som vet vilka det är, sophia.
roliga låtar, kul att dom sjunger om matglademalin.


rycktet går och jag har nu fått höra det.
altså ursäkta men killen måste ju skämmas?
vad tänkte hannär han klev upp på morgonen?
varför i ******?
herregud. haha jag kommer inte kunna kolla på hennes rumpa utan att tänka på det.
snusk.


skrev psykolo fördjupningenidag.
tog en timme, slarvade väl lite, men äch vadå den är ju klar nu!
imorgon blire matte plugg och efter det ska jag lägga all min tid på historia fördjupningen. efter det är det INGE MER PLUGG!
skönt som fan.

jag är lite sugen ***, kan det inte vara fredag idag?


i helgen fyller min kissesnatter år. hon fyller 10. det firas med kokt fisk.
jag ska äta pizza.
funderar på att baka en kladdkaka också. smarrigt

elin är sååå himla gullig, hon bjuder mig på skiva nästa vecka. och då menar jaginte "hej vill du komma" utan "jaghar betalt din biljett" super sweeeet, jag rodnade som en liten uggla.♥



Kommentarer
Postat av: Sophia

Mmmm, cattle bruisers ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback