i am falling...

... in love again.
MEW

image44


jag har vart i en musiksvacka ett bra tag nu, inte vetat vad jag ska lyssna på.
var trött på allt, lyssnade på mammas stones skivor om och om igen tills dom inte blev bra.
sen dök dom bara upp, ett år låg dom stilla i min skivsamling.
 mina ögon tårades och jag insåg att jag funnit min kärlek. mew


förövrigt har jag vart på gråten i några dagar.
vart arg också, meninte så jätte glad.
jag inser snabbt att detta enbart kan vara min PMS som är påväg tillbaka efter några månaders vilan.

de personer jag tycker mest synd om när jaghar PMS just nu är
mamma
mikael
mig själv (faktiskt)
alla som inte tycker som mig(fast er är det inte synd om, jag kommer alltid hyssa agg mot er, bara att nu gråter jag istället för är arg)

motivering:
mamma: så fort jag blir arg tar jag tyvärr ut det på henne, och när jaghar pms byts mitt humrö från att sitta och gapskratta till att bli tvär som en 30 graders vinkel.
mikael: det är honom jag vill ringa, det är honom jag känner ett behov av. det är honom jag vill ligga och kramas med för att känna att jag inte är oduglig, det är vi som älskar varran på låtsas. det är inte så lätt att känna sig duglig när man känner sig som en altförlångt gången jäsningsprocess.
mig själv: vill be om ursäkt. vet inte varför jag kränker ner på mig själv så mycket just under den här tiden av månaden. det finns folksom älskar dig. sluta tänka på hur synd det är om dig som inte har en pojkvän, den dagen du blir kär kommer du glömma det ändå.och den dagen kommer komma snart.
till alla som inte tycker som mig: antingen kommer jag bli arg på er för ni är dumma i huvudet, exempel: moderater, djurplågare, våldtäcksmän och alla andra personer som inte rä värda att bli kallade människor.

idag blev jag rörd, såg slutet på leagaly blond 2, när hennes lilla hunds mamma blev friad från ett liv som försöksdjur. jag hade klumpen i halsen

igår blev jag rörd när jag såg den nya trissreklamen med hunden som blir så glad för den får springa i grönt gräs

i förrgår blev jag så arg på allt att jag bara grinade för jag var så trött på allt.


PMS - ett sätt att bli lämnad i fred.
(det är ju sant, ingen vill ju vara mednågon som gråter och är arg på samma gång utan att veta varför)


när jag hittar rätt vet jag att det är rätt.
det var som när jag lyssnade på the zookeepers boy med mew, mina ögon tårades som jag just sett det vackraste i hela världen, jag satte mig ner som om någon just sagt jag älskar dig.
när jag hittar honom kommer jag reagera lika dant. nu är det bara att vänta.

Kommentarer
Postat av: eyeline

jag började faktiskt också nästan gråta när den lilla taxen rullar i gräset på Triss-reklamen
sjukt djupt

Postat av: Maria

jo jag har inte haft tid att lägga upp bara :/
MEN KLART JAG KOMMER BABE! det har jag ju sagt ;) vi ska ju åka flak oså!
jag har klippt mig! och mitt hår har pigment för första gången på 2 år! :O

2007-05-21 @ 20:27:22
URL: http://riphertoshreds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback