skärpning

saker jag inte borde gjort den senaste veckan:
köpt ett paket cigg och en tändare för 56 kronor
fylleringt mikalen inne på viper rooms toa när elin kissar
bett om att få lyssna på medelandet(har jag verkligen så pipig röst?)
struntat i att jogga
köpt en coffee cooler (typ 2000 kalorier i en klunk)
sagt : jag är inte stressad med skolan, det är luuugnt(jag lurar ju bara mig själv)
smugglat vodka på viper så jag och elin nästan blev utkastade
smugglat med vodka på viper så tove nästan åkte ut hon med
sagt: oj, nä men du. jag måste verkligen kissa nu (under ett förhållande då man inte säger så)

saker jag kommer göra nästa vecka som jag inte borde:
köpa ett par kanongröna shorts
köpa rosa nagellack
köpa godis/glass/annat snask för massa pengar
köpa sushi även fast jag åt det igår
gå runt och tro seriöst på att jag och Mika kommer gifta oss
ha på mig klänning(det ska bli kallt hela veckan)

saker jag kommer göra som jag måste:
fördjupning i psykologi B
fördjupning historia B
nationella prov matte C
jogga minst 3 gånger
ladda in ny musik i min MP3
ha krismöte med elin imorgon om du vet vad och lite det andra också
det blir två krismöten


ska läsa "låt den rätte komma in" också, jag tycker den är lite läskig.
smörja in mina exem som har hamnat på underarmarna nu
sen måste jag sluta göra bort mig











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback