bara en stund?

man kan iallafall låtsas att man är glad?

idag har min dag bestått av att jag såg på linas kvällsbok igen, jag har mensvärk och orkade inte sätta i en ny film.
jag grät mig genom halva filmen(igen) och däremfter gick jag och skrevdagbok och grät lite mer

sen gick jag på toa och skulle torka mig, det kändes somjag torkade mig med eld, det gjorde ås jävla ont att jag ställd emig i dushen och sköljde av mig istället för att torka klart.

hurra för ett happy life eller vad säger man

det här med kärlek har jag gett upp på, han tycker inte om mig alls och det säger jag inte bara så är, utan för att han igonerar allt jag gör för tillfället
och det är tecken nog

sen tror jag min telefon inte kan skicka sms, har skcikat iväg te stycken men inte fått svar på något av dom
jag kanske helt enkelt inte är omtyckt? 

en tjej på vestibulit.com beundrade mig för min positiva inställning till livet och sjukdommen. jag blev glad över atthon sa det men förstod inte varför.
jag är i min störta svacka någonsin och känner för att aldrig mer äta eller gå ut i livet.
bara sitta här med mitt brännade underliv och hålla mig för min onda mage.

helst vill jag att någon bara ska komma och sitta vid min sängkant när jag ligger där och mår dåligt, hålla ena handen på min axel och i den andra en bok, och bara läsa. läsa tills jag somnar och glömmer allt bara för en stund. snälla bara en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback