en ny låt, en ny vers, en ny refräng

jag har hittat tillbaka till min favoritradiokanal, radio1 (den engelska)

sista dagarna i september och den gånga tiden av oktober har vart, en bra tid.
jag trallar och ler för det mesta
i dag promenerade jag från St eriksplan till tekniska högskolan tillsammans med en take awaykaffe i solen och alla stressade innerstdsbor, klockan var 11 på morgonen och jag har aldrig kännt att solens strålar gjort mig lyckligare.

varför den här känslan? det flyger i magen på mig och jag blir tårögd av lycka.

det ska jag berätta
min sjukdom(mina vänner vet) är på så god bättringsväg att jag nästan är frisk. fick så goda nyheter att både min (nya) barnmorska och jag blev positivt överraskade. det kanske tillochmed inte ens är det som alla trott utan bara något ofarligt som går att bota med några tabletter.

sen tror jag kärlekn chekat in även den här hösten.
som min psykolog sa, "när kärlekn kommer är man helt ovetande, dte kan vara i vems om helst när som helst" och gud vad hon hade rätt.
jag vet inte varför jag känner så här för honom, vi känner knappt varran men han har något som gör att jag tänker på honom på dagarna och något som får mig att le när jag ser honom.
när vi kramades på dansgolvet i lördags blev iallafall jag alldeles varm inombords.

jag och amria pratade lite om att kanske resa nästa år, vore kanonkul!

sen har dte vart en strålande höstdag idag, så vem kan vara sur? varför deppa på hösten, det är nu naturen visar sin vackra sida:)

det känns bra att jag mår så bra, jag är glad för mig själv att jag mår så här bra, för det har jaginte gjort på LÄNGE.


(snart kommer skins serien även dimpa ner i min brevlåda, då är jag sysselsatt även om det skulle regna)

ni som inte sett skins, SE PÅ DET!  

Kommentarer
Postat av: evev

åh vad jag är glad för din skull:D

Postat av: eyeline

jag är så glad för din skull! skönt att du är frisk hjärtat!

2007-10-10 @ 08:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback