I am the queen of fucking everything

(läste det på en mugg inne på urban outfitters, tyckte det passade mig(eller snarare vad jag har blivigt))

diva?
snobb?
elak?
bitch?
slampa!?

jag gör saker bara för jag kan.
menar inte att såra någon men det gör jag.
nyårlöfte! sluta vara drygelak när jag blir full.
jag hånglar med 10000 pers på en kväll baraför jag kan.
borde väl vara glad, killarna gillar vad dom ser. men vad mer? jerks

jag och bea var ute i lördags
vi frågar en turk i en korvkiosk om varsin mugg till beas en och en jävla halvliter vin!(orka att vi kasta halva)
ev:*går fram till luckan där man beställer*
turk: mm, tjena snygging
ev: hej typ, haha jag minns inte vad jag själv sa . muggar tack
sen börjar han bli läskigt
med citat som "är ni avis grabbar tjejen rä min ikväll?" eller "WOHOO kolla in benen, sexyyyy"

GYM CLASS HEROES
clothes off, lätt bästa låten efter the queen and i.

jag köpte en ny klänning, idag
nå guld
tegel imorgon?
vänner & bekanta på lördag (johannaaaaaa)
haha citat från bra låt "we have to take our clothes off, to have a good time" MM i like

AAAAAAAAAH ringde min kära peter igår, fyfan vad kul han är! kom hem älskling så vi kan ta en tur.

Kommentarer
Postat av: Maria

peeteeeer!
jag har inte sett honom sen i vintras! :C
vi måste ha en reunion!
hey baba ikväll ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback