my happy song

wannadies - you and me song.

kan man bli gladare av en låt? har aldrig blivigt på så gott humör av en låt förut.
det bara lyser överallt!


såg precis på "linas kvällsbok", jag visste väl att det var en BRA film,åh jag älskar den. så kul och så bra.
och usch vad jag kände med henne nrä hon blev av med oskulden, den där minen gör jag varje gång jaghar sex.
och varför känner jag igen mig, varför är man med den där killen bara för att ha någon? när den riktiga kärleken finsn där man inte vågar eller att det bara inte finsn nått tillbaka.

jag är glad att jag vet vem jag vill ha, hoppas han vill tillbaka.
då kan han också få lyssna på you and me song, även om det bara är bob dylan som gäller för den här herren.


åh det rä så kul med pms, humöret ändras på två sekunder.
för en kvart sen satt jag och grät för jag tänkte på hur ont dte gör att ha sex, sen kom jag in på hur glad jag egentligen är att solen skiner vissa dagar ochinte andra.
hur jag ändå rä glad fast det regnar för jag är helt jävla körd i huvudet på hormoner just nu och bara vill springa ohc skrika hur glad jag är att jag faktiskt är kär!(eller är jag? vi får se nästa gång jag träffar honom, men när jag höll om honom sist blev jag aldeles varm i hela mig, jag ville inte släppa, jag ville att vi skulel hoppa runt på dansgolvet famn i famn och kyssas, bara för vi var så kära(så blev det så klart inte, vi kramades sen gick han ut och rodnade) ((och nu girnar jag igen för jag är så glad när jag tänker på hur sjukt allt igentligen är)) eller så var han bara full, det var jag med och rödare får manleta efter) eller jag kände mig kär, i vadå? en kille som är lång smal och har hår som han just haft fingrarna i ett eluttag? HAHA VEM BRYR SIG!?!?!)

jag tänker inte läsa igenom det här inlägget för att ta bort sånt osmjag inte borde skriva, jag tänker läsa dte här sen direkt feter jag fått mens och har så lite homorner i kroppen att jag kunde vara kille, och läsa hur knäpp jag blir. hur sjukt glad jag var av att lyssna på you and me song!
att jag tror jag är kär när det kanske bara är inbillning.

nästa vecka ska jag, kolla på linas kvällsbok minst två gånger till, jobba och lätt gå ut. dansa vara glad och hoppas på att min ögonsten är frisk så han också är där. är han min lgonsten, kommer jag känna samma nrä jag ser honom igen? det får vi väl se. hoppas det. det vore ju inte fel.

att sluta med p piller var nog det bästa jag gjort i år jag har känslor igen!


you and me always, and forever! ba.-ba-baaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback