pms jävel

jag näste just mina två senaste dagboksinlägg

gud vad jag hatar pms, framförallt min
mina hormoner går upp och ner liakså mitt humör
som ni kanske läste ena dagen strålae jag och var glad, andra höll jag på att g¨under jorden.

sen såg jag på nåttp å tv igår, (desperet houswifes var det) så sa en kille till susan "håll koll på dina hormoner" jag ville slå hani fejjan, fattar haninte att det rä ASJOBBIGt
idiot komentar tycker jag, visst detvar bara skådespel men tyvärr finsn dte jerks som säger så på riktigt till tjejer som råkar ha hetsigt humör.


*suck*

idag är det sverige- nordirland på tv, ska kollapå det efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Maria

wööö skriv ngt.
det är bara jag & berz som bloggar nuförtin'
hur går jobbet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback