jag och mina små


andré(4år)"kan inte vi pussas?""jag är mest kär i dig"

olle(3år)" vi kan väl sitta här borta så ingen ser oss" "du behöver inte gå, du kan väl stanna?" "hej evelina" (detta säger han varje gång han ser mig sen små rodanra han och går) "hej då evelina" (ja varje gån jag går)

jonatan(3år)"jag är OCKSÅ KÄR I DIG" (han vet int ehur man pratar bara skriker) "kan inte du stå bredvid mig i sandlådan"

alexander(5år) "jag är kär i dig, nya fröken och i malin, men mest i dig för du är snyggast"

nora(5år)
"jag är kär i dig också, fast jag är tjej"

femårs tjejerna
till nya fröken(som bara var där i 3 dagar) "du är våran bästa fröken, efter evelina hon är bäst"

va ska man säga?
jag har hittat mitt nya kompisgäng;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback