björnbär

jag och mark bestämde igårkväll att vi skulle mötas på msn klockan halv 10, den är typ fem i hel nu och han är inte online än. HALLÅ! jag bossar fortfarande över dig även om vi inte ses!
han gjorde i princip allt jag sa utom att äta räkor och lakrits. *nöjd*

i lördags var alla mina (nästan) alla mina vänner bjuda på en fest. hade vart kul att vara där, inte för att fira personen (som uppenbarligen går på dagis fortfarande, citat"man kan bara leka två i ensandlåda") utan för att träffa alla vänner på en och samma plats igen. fick höra att det var "trevligt" och att jaginte missade något iof. det gjorde jag npg inte heller och mina vänner kanjag träffa ändå:)
jag och jonas sysselsatte oss med att vara djupa istället. och dricka vin och äta ett gammalt wienerbröd.

om man masserar öronen på min katt somnar hon.

mindre än 2 veckor tills jag åker nu och jag har fortfarand eingen bra resväska.
jag har inge vettigt att skriva idag tyvärr.
min chef hade en blommig blus på sig idag och jag smååt i 8 timmar is träck.
citat jag och jonas:
*jag stoppar ett björnbär i munnen och spottar ut det*
"urk, det där var inge gott"
"vadå?"
"björnbäret..."
"du stoppar ju allt i munnen!"
då kände jag mig som en liten unge. sen blev jonas depp för han rä nydumpad och jag kände mig fet och ville gömma mig under diskhon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback