i´m BACK

okej nu är jag tillbaka här, det var int elika kul att skriva anonymt för ingen vet vem jag var
plus att jaginte kunde nämna namn

uppdatering:
jag dejtade några killar och fastnade för en, han är 23 och kommer från luton i england, han kunde bara säga "hur mar duh" på svenska och "tursdag(dvs torsdag)"
vi hade det bra och lallade runt i våran egna värld, pratade om att resa och så vidare. sen fick hans pappa nys om mig och tyckte att vi gnast boprde komma över för att dricka te och titta på hans(marks) systersons om bara var 1 år.  så resan blev bokad och om två vecklor åker jag till englnad för att hälsa på en främnade bäbis och bli kramad ev en man som kommer prata allt för fort för att jag ska höra vad han säger.

senaste uppdatering om det här med mark är då:
att vi inte är ihop längre, anledningen är att han flyttade tillbaka till england för at han inte hade jobb hör och började få skulder.i höst ska han plugga i tre år och jag blir ju kvar här så.
min vanliga otur där då, jag hittar någon.. SOM FLYTTAR TILL ETT ANNAT LAND. hurra.
så nu när jag är ute och går i vårsolen, är det enda jag ser LYCKLIGA KÄRLEKSPAR som tar på varandra offentligt. blä. vart kom domifrån dom var inte där för en vecka sen?

flörtde med en kille på jobbet igår, han vars nygg och hade ne likadan laptop som jag tittat på, öppnade med att säga "hej, din dator, det är en macintoch va?" och där satt jag i tio min och pratade med någor som var det snyggaset jag sett om hans dator och han pratade lutsigt nog om vad han pluggat me och frågad eom jag höngde på facebook.
sen tackade jag för mig och återgick till jobbet i hopp om att han skulle prata med mig mera. men nä han gick. jag var iof i köket då, hade väl vart paptetiskt av honom att leta efter mig?
bea sa "ja men vadå du raggade ju upp honom vilket innebär att det är du som måste föra det vidare" det hade hon rätt i, skulle jag bli uppraggade förväntar jag mig ju att HAn ska ge sitt nummer eller nått, inte att jag ska behöva göra det?
suck, där gick jag miste om något, kanske+ vem vet.
hur osm helst han vet var jag jobbar så är han intresserad är det ju bara tt komma tillbaka igen.

elin ringde mig iförrgår, jag grinade i tio min av lycka. och chock. och förvåning.och för att jag precis pratat med mark innan han köev på planet hem till UK.

nu är jag rödhårig btw.
och laktosintolerant.(ingen mer white russuian för mig)(om jag inte kör på en, "en white russian på soha tack?) (eller, "har ni laktormjölk?")

Kommentarer
Postat av: fredrika

Välkommen tillbaka hörru! det var på tiden ;)

2008-04-21 @ 11:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback