london igen?

jag och bea återvänder till london i vinter igen, efter jag återhämtat mig finansiellt efter min tokresa till malta.
tydligen hade beas engångskamera från våran resa gått sönder på något vis så fick fick ut 1 bild från den.(okej det var 5 men det var bara en som var bra) lyckligtvis hade man kunnat få fram 19 kort av 27 från min kamera, då är frågan. vad fan hände i london igentligen? om någon frågar vad vi fotade med 56 kort så vet jag ärligttalat inte...


pratade min min babe igår, allting ser bra ut för maltaresan. idag köpte jag nödvändiga saker inför resan inne på apoteket.
shoppade loss för 396 kronor
- en burk på 100 latostabletter
- en burk på 100 vitaminer för kvinnor
- två 10packs tuber med vätskeersättningsbrusisar
- ett packet med dirarré stoppande tabletter (man vet aldrig om man blir magsjuk!!!)

köpte två underbara klänningar igår
och idag två underbara par skor
jag känner mig lite som en prinsessa
synd bara att mina överarmar inte vill vara med på den här prinsessgrejen ch envisas med att flddra som onskefylla vingar när jag rör mig.
elaka drottningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback