nu bär det av

jag slog i princip sönder mitt tangetntbord nyss, nått hände med datorn jag fick spel och smällde till datorn och nu är mitt tangentbord skevt. bra gjort evelina. bra!

som tur var slipper jag se  den här datorn i några månader för imorgon åker jag och mark.
jag har packat min väska tre gånger och är ännu inte nöjd.
samira gav mig råd att inte packa för mycket, man använder ändå inte allt.
bea lovade att ha mig på speakerphone under sin födelsedagsfest. låter lovande:D

malta ska bli skönt.
vi har en lägenhet nu med havsutsikt coh två rum och kök. underbart! vi ska få komma och kika på det redan på måndag, trivs vi får vi flytta in den 27.
mark nämnde att han ville hyra en van och bila genom europa, och sova i vanen därbak, att man bäddar en säng.
"do you wanna come with me" jag sa nej men nu när jag ätnkt på det. vad underbart. mycket planer men unget är säkert.
vi hade vårt vi-har-vart-ihop-i-sex-månader bråk igår. det slutade bra och nu är (JÄVLA TANGENTBORD SOM `VICKAR NRÄ JAG SKRIVER) vi göada och nöjda, han är i stan nu och träffar sina vänner och jag går runt i högklckat och rotar bland kläder till tonerna av the killers.
sångaren i the killers är inte att leka med, både snygg och kan sjunga.
mums!

jag skulle vilja åka till japan.
när jag kommer hem i jul ska jag jobba, få ihop pengar och spara, och iv år ge mig ut och resa igen.
någon som vill följa med?

på söndag ligger jag i min pool med utsikt lver medelhavet. det kunde man inte göra för 500 år sen.


Kommentarer
Postat av: Maria

jag vill ut och resa. sjukt uttråkad på sverige!

2008-08-23 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback