JN, gym och en chilifrukt

idag har jag gymmat
igår gymmade jag
imorgon kommer jag gymma

något bra med attvara arbeslös är att manhar tid och ork till att gymma.
jag har påbörjat min väg till den perfekta vitoria secretshow kroppen:D
"ja men det är så det ska vara*grabbgarv* jag arbetar också på modellkroppen*grabbgarv igen*"
- ja JN är hemma och med förnyade grabbkrafter
"är du brun nu då*blinkar i flörtigt till telefonen*"
"mja mjo brun är jag väl, inte så värst*hör hur han beundrar sina bruna armar*"
"hörrö du var ju brun innan du åkte, i mina ögon är du nog rätt superbrun"
"mjaa kanske, man ska väl inte skryta heller"

det är något med den där snobbheten som gör att jag ser honom som tilldragande, eller är det för att när han sa det där om modellkropp fick jag ev bild av honom naken framför mig. *mums*
hur somhelst sa vi att vi skulle höras "senare" ikväll för han skulle äta, mja nu är klockan ganska exakt 22.22 och ingenhar ringt tillbaka. han är osm han är och jag tror inte det blis ¨mycket bättre.
ska önska mig något nu btw.
så där
ska jag ringa? nä jag skickade ett sms för entimme sedanoch sa att omhan inte ringer måste jag staffa honom, ska jag tolka det som att han vill li straffad eller att han skiter i attr inga. mja det an ju vara en blandning han är rätt vild av sig. jag vet förövrigt exakt hur jagska straffa honom. (jaghar ju tänkt ut massa skumma saker medans han vart bortrest)
- ja men du var ju inte kär i honom juu?
- nej kär behöver man väl inte vara för att ha en naken man i sängen fastbunden?
nej menjag förstår, klart dte låter ksumt att jag pratar så mycke tom honom, men han är speciell. även om vi bara nu ska vara vänner vilket jag rä nöjd med. det innebär att jag kan skriva att han ska få smisk utan att jag flörtar eller han blir helt stel och tror jag vill ha honom.

lyssnar på OKgo - get over it
texten på svenska blir typ
jaghar snygga ben
ett ex och ett rum för natten, get over it
yes stämmer väl bra in på mig

jag kom på att jag är mest nöjd med mina ben. vill kunna sägen magen men det blir någon månad på gymme till innan det händer. sen skulle jag vilja kunna ha kläder på mig utan BH för det rö snyggt, men med mina vägkorner till tuttar ser det bara hemskt ut. omjag inte fryser ner dom.

igår kliade jag mig i ögatefter ha skär en chilifrukt, dumt gjort. medansm itt öga förgäves försökte ta isg ut ur minögonhåla sköljde jag dte med kallvatten. i typ en kvart, då hade ögat lugnat sig och tyckte att det var nog med lustighetern aoch bara var rött i två timmar efteråt. tror mitt lga var rätt argt där etttag, där av rödheten.


borde jag ringa JN nu? klockan är faktiskt 22.29


Kommentarer
Postat av: eyeline

wey vad duktig du är som kommit igång och gymmat! jag ska gymma imorgon! nu jäklar ska jag få till figuren! HEJA EVII!

2008-01-08 @ 09:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback