pung i magen?

jag somnade runt klockan åtta imorse och vaknade runt ett i tron om att klockan var tio.
efter en kväll på baba undrar jag, hade jag kul?
det hade jag, kvällen började med att jag ölade med 5 grabbar. vi satt i en fet soffa och pratade nakenhet och pungar. tillslut började vi spela kronanoch mina knogar ångrar det idag.
maria dök upp, kul. vi dansade och sånt där. mina fötter tig kål på mig.

"maria jaghar hittat veeeerzta snyggingen"
"vartvartvart"

han dyker inte upp på ett tag, sedan ser jag att han har jacka på sig och är redo att gå.
KAOS
"MARIA HAN GÅR JU NU HAN GÅR JU!
"evi vig år ut och röker, kom nu kom"

"vart är han då?"
"där, bakom dig"
"höhö han ser ut som elias"
"gör han inte alls, eller lite, sammajacka."
"och frisyr, men du jag hjälper dig, jag fixar det här"
"maria ne..."
"HEJ snygg jacka, det här är min kompis, mitt ex hade en sån där jacka!"
"ja den är skön också, hej kompis"
"hej"
"jag heter elias"
både jag och maria gjorde den där minen som uttrycket *åhå* passar bra till.

hur osm helst hamnar jag på någonhemma fest på östermalm och sover kvar där
nej inte med snygga elias utan med hans lilla kompis micke. som förövrigt var supergullig. han förklarade atte lias var väldrigt blyg och att han suttit och gluttat på mig över bordet hela kvällen. vilket jag också såg, såg att han gluttade på mig på baba också lite. mickes tips var antingen att:
"ja men kolla, jag kan ha filmkväll så bjuder jag dit er båda två"
"ehmen micke är inte det lite du vet.. ja"
"nejnej jag bjuder ju in flera också, men om han undrar säger jag bar att jag bjöd in dig för jag tycker du är shysst lixom"
"ja men kanjag inte ringa eller nått istället?"
"JA KLARTD UKAN, jag trode du var en fegis men vadå go for it. ring typ på fredag och kollaom ni kan hitta på något, han är ju blyg men han lär inte säga nej, sen vänta intepå att hanringer för elias är en sån där som väntar i någon vecka sen klämme rhaniväg ett litet sms. så ring du, hade jag vart han had ejag blivgt asglad"

nog om det, kan uppdatera vad elias svarade när jag väl ringt honom.

elin fyller 20 snart, grattis
freddi fyller 20 snart, grattis där också
tegel på lördag, är pepp. lite tegel mår alla bra av.

det enda som skiljer gamla elias mot nya är att den nya inte har mun som en ladgårdsdörr, plus att han är snyggare rent kroppsligt. mer i min smaks å att säga inte knotig. sen att han imina ögon inte alls var blyg eftersom han kläckte ur sig en hel livshistoria i den onoramlt lyxiga taxin vi åkte i.
HAN GLUTTADE PÅ MIG ÖVER BORDET, men ändå vill han dela säng med sin feta kompis(dom sa själva att han var fet så jag tar mig friheten) och mickes exligg sally. jag tycker faktiskt hankunde delat säng medm ig och micke,
"altså det är ju lite skumt, hade jag tagit med en brud från krogen hade jag ju lätt delats äng med henne, men elias är somhan är. vet bara att hanär en underbart gullig pojkvän, det sa hans ex"
han gluttade, detvar sött.
kvällens hetaste diskussion var om man kunde gömma pungkulorna i kroppen
"ja men det rä klart mankan, trycka uppd om i den lilla håligheten typ upp i magen, jag såg det på boston tea party"(nej det var inte jag sa som sa det, jag höll mig utanför samtalet tills micke säger "nu rä det tv¨mot två, evi vad tycker du" "ööh, jag tor rmankan trycka in dom", det slutade med att vi ringde vårdguiden klockan halv 6 på morgonenoch lät denfeta killen ringaoch fråga. "hej min kompis har råkat trycka upp sin pung imagen, går det?")

HAHA maria, jag lät elias prata på dintelesvarare, vad sa han?

imorgon sk ajag till gymmet igen, och på lördag. som sagt victoria secret kroppen hä rkommer jag!
plus att jaginte ätit godis, eller drukigt kaffe på en hel vecka. imorgon rä det helg. då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha trycka in kulorna i magen hahahahah omg
han sa typ att robin verkade vara en bra kille eller nåt haha! du kan få lyssna sen haha :)

Postat av: Maria

haha den där kvällen var rolig ju :D

2008-06-10 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback