bananer och pasta

onsdagkväll och det är för varmt ute för att vara nyttigt. tänker på hur många det är som sitter på en balkong någonstans och dricker en god drink i vänners sällskap. inte jag iallafal för jag är för lat för att dra ihop något, sen är det inte ås kul att sitta på min balkong för den är mindre än en garderob, samt att jag vill inte ha mamma i hasorna.
kan någon ha drinkkväll? snart? snälla? som faktiskt har plats att ha det!

elin kommer hem snart, jaghar redan bestämt vad vi ska göra.
dels ska vi ha den där drinkkvällen jag precis klagade om.
sen ska vi dricka te och promenera. plus att vi ska supa lite och sånt där annat kul.
jag har tänkt många gånger när jag fått en idé "det här ska jag och elin göra" för ingen annan skulle tycka detvar kul.

vi har ett getingbo i köket.

nu jobbar jag 4 dagar, lördag! skoj, jag vet inte varför jag tackade ja till att jobba på min lediga dag. det är ju pengar.
något jag lär behöva på malta.
jag börjar bli nervös nu på riktigt!
sen ringer mark och säger att hans nya jobb inte gick igenom för han inte kunde ta sig dit.
jag vet några som kommer få leva på bananer och pasta.
påtal om honom, han skulle vara på msn nu, vart är han!

mm, rött chaite. nyttigt och gott!
funderar på att sälja kläder ur min garderob?
hyra chao bella på dvd. vill se den! hon som spelar tjejen chanelle lindell, hon är så snygg. jag skulle döda för hennes hår. långt fin och rött.
ska färga om mitt. det röda har gått ur och jag är blond.

min katt ligger och flåsar. inte hälsosamt att ha päls när det är 80 grader ute. nu tvättar hon sig. det ,åste ju vara som att skrubba sig med en torr tättsamp. hon har ju inte druckigt på hela dagen.


hur kommer det sig att gamla förtar har börjat höra av sig igen? nu sa en hej på msn oich här om dagen ringde en annan och ville gå på träff. är jag verkligen så patetiskt i andras ögon att dom tror att jag fortfarande rä singel efter 2-3 år?

tänkte lämna tillbaka en kjol på beoynd retro idag, det fick jag inte för jag hade tagait av prislappen. jag hade den med migmen fick int elämna tillbaka den ändå. dumt. nu har jag en kjol jag inte kommer använda. perfekt utgift för en som ligger back på sitt konto.
på tal om konto ansökte jagom ett visa kort idag:D


Kommentarer
Postat av: elin

bejbi jag vill ocksa gora allt det dar nar jag kommer hem men da ar ju du pa MALTA din rav!

eller?

2008-07-24 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback