rödhårig

på fest med bea och 8 grabbar.
bea åker iväg med ryssen jag blir kvar med 8 grabbar en massa öl vin och vodka. min tubklänning åker ner hela tiden, jag reser mig och säger lite snärtigt
"jaha och nu man enda tjejen kvar"*drar i tuben så tuttarna flyger*
joel säger då kvickt tillbaka
"om du är enda tjejen här, hur kommer det då sig att jaghar större bröst än vad du har?"

jag vet inte om han bara är dålig på att förolämpa eftersom han lyckades vara taskig mot sin egna figur samtidigt som han hånade min, men roligt var det:D

bea och david hälsade på mig på jobbet idag, det var roligt. jaghade så tråkigt och jonas städade inne i torrförrådet.

sa upp mig igår ikväll, nu är det på gång.
såg mama mia på bio och planerar att leva samma liv fast på malta. men om jag inte tror fel hamnar vi säket på grekland också.
eftersom elin bangade på att hälsa på mig bad jag jonas komma ner "mja men det kommer jag säkert göra" hurraaa.

mitt hår är rött. väldigt rött. mamma förklarade det som "morot" jag själv säger "pippi långstrum med guldiga highlights"

sex and the city om 37 min.
nedräkningen börjar.
samt, idag är det två veckor tills jag slutar mitt jobb och det rä tre veckor tills jag och mark står och pratar med en hyresvärld på malta.
som sagt, nedräkningen har börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback