sweet about me

jag sitter här och myser till gabriella cilmi - sweet about me, för digs om inte känner igen den kan jag lova att du gör det när jag säger den nya "upp och ner" vända rexona reklamen.


malta.
*gör ett belåtet kurrljud*
om mindre än en månad åker jag dit. på obestämd tid. har precis sagt upp mig från jobbet och sparar pengar som en galning. mark har hittat boende åt oss och vi ska bara njuta av livet. jag ska blandannat försöka mig på ett 1000bitarspussel jag käpte på loppis för någon vecka sen. jag älskar sånt där. bara lägga upp alla bitar på vardagsrumsgolvet, och klura med det hur länge som helst. och på det känna den svala brisen från balkongen som är riktad mot medelhavet på MALTA. jag njuter.

mark är hemma i UK för att jobba och det ska han. 4 veckor i rad ska han nu jobba och få.. 70 pund per dag. orkar inte räkna men han får mer än mig iallafall.

köpte en pennkjol idag, vet inte om det rä något som är mer ute en leopardmönster men jag köpte en. och nu klurar jag på när jag ska använda den. mark tyckte jag var dum som slösade mina pengar på en kjol när jag kan köpa två kjolar på malta eller äta något gott.
jag skämdes lite men den var fin! och jag såg smal ut i den.
han sa att mina nya klackskor var en dålig utgift ockås men så lär dte int enär jag hade dom på mig tillsammans med min sidenmorgonrock(bea vet vilken jag talar om för hon har en likadan och jag citerar "kan man känna sig mer sexig än när manhar silkesrocken på sig???")

jag bloggar enbart det här inlägget för elin.
hej elin.
kom ner och hälsa på mig.

har drukigt 0,4 liter te, aah. gott lady grey slår earl grey lätt!
köpte en playsut också, haha det rä väl också en aning ute när HM nu som jag sett rear ut sina. men den här var söt. och vintage:D jag skröt för bea om mina vintagestövlar köpte för 200 i våras, hade dom på mig när vi var ute i klördags och JA dom är s¨fina! och jag blir så snygg i dem.

mitt hår. jag har klippt och färgat. resultat. mitt hår är kort och bollformat. set inte alls snyggt ut,. jag har haft dte uppsatt i två veckor i sträck snart. mark tyckte jag var löjlig som inte ville släppa ut håret när vi gick och la oss. jag ville vänta tills vi släclte lampan. färgen däremot är hur fin som helst. eller var? jag färgade det aprikosguldblont. hur fint som helst,. nu har aprikosfärgen försvinnit och jag är bara guldblond,. inte lika snyggt, random lixom. så det blri nog en toning på det här innan jag åker till malta.

min katt klev på en geting igår, det var rätt kul. hon skuttade till sen sprnag hon två varv runt vardagsrummet och sedan tillbaka till getingen som förståss låg och halvkrampade efter att ha blivgt krossad av en 8 kiloskatt med babyhull. underbart, nu vågar hon inte gå ut på balkongen igen utan att först sitta innanför dörren och syna hela området.

har fått dålig hy på hakan också. inte så snyggt kanske.
ska börja gymma på mina lediga dagar och sluta små äta. jag kan ju inte se ut hur somhelst på beachen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ") tack for inlagget. jag kanner mig hedrad. men jag ar fortfarande lite arg att du aker till javla malta innan jag ens hinner komma hem. din hagga...

2008-07-22 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback