både ost grädde och mjölk

för en vecka sedan satt jag och längtade till fredag, idag gör jag det inte. förra fredagen åkte jag till englnad, den här fredagen ska jag jobba.
inte så glammigt kanske.

min englandresa var guld värd. först bodde vi hos mark, i luton hos hans pappa som förövrigt var världens mest avslappnade människa.
vi gick promenader och tittade på hus(eller jag tittade mark tyckte jag var lite pantad som tyckte atts må tegelhus vad gulliga) sen åkte vi till lodon och bodde på ett hotell. vi fick handikapsrummet, det enda ledoiga för dom nätterna. KUL vi hade världens MEGA badrum och världens MEGA säng, samt nödhjälpsknappar på väggarna.
vi gjoprde ditten och datten, gick på bio, shoppade, myste i hydepark, blev fulla, bråkade, blev sams, han kärleksförklarar sig för mig 100 gånger under fylle kvällen, vi åker fel på en buss och vi åter middag på fridays, grillat med potatismossom såklart innehåller både mjölk grädde och ost, "min mage gör ont" *mark lägger handen på min mage* "den är jättehård ju" "jag vet, ajje" sen satt han under hela bion och smekte min onda svullna mjölkmage, jag kände mig gravid. dagen efter blöev jag som följd av mitt syndade i laktosvärlden lite dålig i magen, jag åt torkad frukt och annans hela dagen.

nu är jag hemm aigen iallfall och är mer uttråkad än någonsin. jag och mark håller på att planera att åka till cypern i sommar, mysemys. sen ska jag väl tillbaka till england igenockså.
gick in i en liten vintage butik idag på östermalm, den var lika stor som mitt badrumoch ägdes av en rödhårig dam som uppenbarligen tyckte om att prata. efter en stund kom det in en tjej och rödhåiga damen gick ut. tjejen säger "hur vet man vad saker och ting kost.. MEn hallå jag känner igen dig ju" "??" "du gick i bergtorp! detvet jag, känner du igenmig? hej hanna*grabbar tag i min han doch skakar*" vi småpratade i en timme ohcprovade kläder ihop, sedan skildes vi åt och jag gick till topshop och köpte ett halsband, ÅH vilken händelserik dag.

i helgen blire brännboll och vin pimplande i ängby med emilia, jonas, rebecka och diverse andra människor, och jag dska jobba. hurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback