missbildad lertupp

tre kända personer på två dagar, ojoj-ojdå.
sofi fahrman frågade mig om man kunde äta mat på mitt jobb. det kunde man men det passade tydligeninte henne så hon gick

han blonda killen med hårsvall från BWO åt lunch hos mig, han blev lite sne och frågade mig vart hans fiskgryta tagitvägen. han fick en kopp kaffe gratis för han fick vänta i 5 min. stackarn

jag och bea såg den snygga halvan av SNOOK. han var kort.

idag pratade jag med johanna i en timme, det var kul. jag berätta alla ksumma detaljer om min londonresa, hon satt och skrattade och det gjorde tjejen mitt emot mig på tåget också, tydligen tjuvlyssnade hon ganska ordentligt.

sen berättade peter i köket att en kock på utecomaniet heter, eller det kom in en latino kock till vårt kök som peter var tjenixen ,med, när han gick sa jag att jag gissade på att han hette gonzales. det gjorde haninte. han hette 2 pac. (ja som den där döda gansterrapparen) rätt ballt namn. ungefär som den där jejen i "ciao bella" hon heter chanelle lindell.


lite bilder från min lodonresa.
bild:
1, jag och mark går utanför hydepark och mark leker jultomte med påsen över axeln.
2, en duva
3. jag och mark ska gå till asta och köpa käk i luton
4, sextavla
5, jag och mark på en skumbakgata i london
6. åka buss?

åh så spännade bilder jag tog, notera att det alltid är jags om håller i kameran, mark erbjöd sig att ta lite bilder, han tog en på mig där jag såg ut som den missbildade lertuppen min flygpplansgranne hade i sin handväska. då fick haninte ta några mer foton.

nu planerar jag och mark att åka till malta, vi får 25% rabatt på resan för hans syster jobbar för det bolaget vi ska åka med, så en resta som redan var billig blir billigare, sa jag att vi ska bo på 4 stjärnigt;)

ledig imorgon, pinsamt nog har jag lovat att gå en sväng förbi jobbet och hälsa på? varför då, klarara jag mig int eutan mina jobbkamrater en bara en dag?
peter i köket stod och småpratade medmig i 20 min när jag gjorde muffins sen gick han för att komma tillbaka eftere nt immeoch prata mera med mig när jag dekorerade dom.
först kom hanin och sa "åh muffinsbakerskan" sen kom han på att det inte riktigt var ett ord, han gick till diskenoch kom in igen. och säger "åh mufinsexperten"
efter att han då småprata med mig i 20 min och gått i en timme för att komma tillbaka, "åh muffinsexperten", "du gillar att säga det va?" "mja, man försöker väl vara trevlig, jag ska prova något annat nästa gång jag kommer in" han går och gör något kommer fem min "åh bak experten"
ja detvar ju fyndigt, han bytte ut muffin till bak. jag gillar peter:) han är rolig och mysig. mest rolig, plus att han alltid säger hej till mig, ochhan blir glad när jag säger "PETER" lite för högt istället för att säga hej.

snart kommer hanna och jossan hem, tegel?
snart kommer elin hem, tegel?

jag skulle vilja vinna 150 miljoner på lotto.

Kommentarer
Postat av: fredrika

Nordman på tegel den 23/5. SÅ PÅ!

Postat av: elin

vad mysigt ni såg ut att ha haft det i London! :)

ps. jag kommer inte alls hem "snart". det är mer än3 jävla månader kvar... fan.
men du kan ge dig fasen på att det blir tegel då.

jag är lite småbitter över att jag missar Nordman...

2008-05-14 @ 19:02:08
Postat av: Maria

ööö tack eller vad ska man säga?

2008-05-16 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback