en dag

en dag har gått och jag saknar honom redan, tydligen saknar han mig med om man ska tolka hans sms så " i miss you already". hur ska jag klara mig i nio månader! tur att jag har bea som också har en karl i ett annat land.

vred mitt huvud åt höger, det knasta i hela bakre delen av halsen. lät äckligt.

jag köpte världens musigaste tröja i rad, den är tjockstickad och är från monki, mörkgrå. jag är jätte nöjd med tanke på att jag trånat efter en sån sen jag såg en tjej som hade en liknande (som tydligen var från acne till ett pris jag vill förtränga)
hur glad som helst.
elin köpte chinos, dom fina(vad ska jag säga, har lika dana fast från H&M)
har hittat en fin mörkblå klänning på topshop, från kate moss kolision(stavning?) i sverige går den på 999 kr i england går den för 65 £ vilket motsvarar cirka 730 kr. känns som man köper den nästa gång jag åker till UK.
mark sa "den är ju dyr bara för det står kate moss i nacken på den" det har han rätt i, hade dte inte gjort det hade den nog kostat 35£. men den var ändå fin.
fast jag ska nog spara. 700 kan man göra mycket annat med. som att spara:)

gjorde det igen, med huvudet. det knastrar som fan.
funderar på att lägga ut lite kläder på tradera. har två kavajer en jacka om en klänning jag vill bli av med. klänningen är dock bokad till bea om hon vill ha den men har hon inte råd hamnar den tradera.se.
jag kommer ju inte anv'nda dom ändå, och ett par skor som är för små. oanvända. nödvändigt köp eller vad säger man?

fick en glad överraskning i lönespecet idag, tydligen när man slutar får man hela semesterersättningen i en klumpsumma. satt inte helt fel med några extra lappar på kontot som föressten ska direkt in på sparkontot där jag lånat hur mycket somhelst senaste tiden.

nu ska jag till ams.se och hitta mig ett jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback