for mycket

ja josses
nu har jag vart har i lat se, 5 dagar. (jag raknade inte, gissade)
just nu ar mark har, makrs van danny, marks syster nathaly, hennes dotter som snart fyler 1 ar, marks pappa, marks pappas bror och hans fru.
jag har mensvark och vill skjuta mig i huvudet. vill bara krypa ner nagonstans varmt och somna. men acknej, det ar folk overallt och nu ar musiken pa och babisen dansar. hon ar en angel.

pa tosdag blir det london, man kan ju inte aka till staden med magont. helt ovart. mark ar fortfarande sjuk, konstigt nog blir han javligt frisk sa fort danny kommer over. mina humorsvagningar ar inte att leka med. jag ar farligt sugen pa att skalla ut nagon. ordentligt!!

jag har inte pratat svenska pa lika manga dagar som jag vart har. borjar fa lite abstinens.
har iallafall atit vitlok 3 dagar i rad. hur nyttigt ar inte det?

btw, vi kommer hem pa tisdag kvall nasta vecka. det regnar for mycket har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback