måndag och rastlös

alphabeat - boyfriend

jag sitter i blus, chinos och pumps, redo att åka till täby centrum och titta på en randig body.
funderar på att fimpa pumpsen och ta någon slags ballerina istället.
i helgen tog jag och mark oss igenom alla tre sagan om ringen filmerna, förlängda versionerna på VHS.

jag är verkligen arbetslös igen, så här dax förra året gjorde jag samma sak! ond cirkel någon?
de få sparade slantar jag har kvar ska gå till att köpa något fint på vintage mässan på fredag. jag och maria är pepp!

mark tillbaka till england imorgon igen, då börjar det som jag förnekat. ett långdistansförhållande med någon i ett annat land. han ska plugga i två år. och jag är för pank för att hänga på och starta om.

 jag är kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback